Har varit sjuk precis som halva svergie förkyld och febrig så har börjat sticka på höstens alla raggsockor till familjen måste ju göra något när man inget orkar igentligen.
Men vi åkte ändå till Söderköping på den medeltidamarknaden i lördags där hittade jag massor av fäxtfärgade garner så vackra så va ju bara tvungen att köpa ett nystan och på vägen hem passade vi på att hälsa på bästa vännerna i Linghem där Odd fick hälsa på gamla Wilma som nu är 13 år och han 13 veckor.
Så klart har jag varit hos hästarna och pysslat om stackars Smilla som fortfarnade står på box och får göra ett bra tag till.
Plockat en massa svamp har jag också gjort så vi äter vegitariskt var och varannan dag till sonens stora förtret.
Valpen växer så det knakar och börjar bli så duktig men naturligtvis klippte jag honom i pulpan idag när jag klippte hans klor stackarn.
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej