Set har varit en härlig vecka med sol och värme ja att det är minusgrader på nätterna låtsas vi inte om .
Jobbat hela veckan men jag och min Islänske vän har även hunnit med att vara lite hos hästarna där jag även passat på att börja klippa ner hundarna Emma och Linda tränar för fullt inför första tävlingen för i år spm är nästa helg ja även jag har lagt in om ledigt för att följa med och titta så hoppas jag får det .
Har även haft en härlig dag ute hos syster och svåger vi gick nästan en mil bara för att köpa nya träskor och lite garn och svåger fick vara hundvakt och sen blev det premiär grillning och mys i stora växthuset. Odd blev kvar hos systers schäfer och så fick Nelli som höglöper följa med hem så tikarna och hanhundarna är nu på varsitt håll.
Har nu även stickat klart barnbarnets vårtröja så hoppas han blir nöjd.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej