Nu va det väldigt längesedan jag bloggade men mycket har hänt.
Jag har nu flyttat köpte en liten trea i centrala Huskvarna som jag nu renoverar är så kul men lite jobbigt då jag bara har en toa och det är just nu badrumsrenovering som pågår. 
Det är sonen och hans kolleger från JW kakelsättning som står för jobbet köket blev klart igår och jag är så nöjd.
Men mitt i alltihop åkte en kollega och jag till Teneriffa för en underbar vecka i solen det va välbehövligt så det vill vi göra om snarast
sen blir det ju stickning mellan varven, som tur är har en go tjej Marie öppnat en garnaffär här i Huskvarna där det är välkommet att sitta ner och sticka så fort hon har öppet så där är jag så ofta jag kan och som tur är så är även hunden välkommen
Och där det hålls en del kurser även jag har hållt en kurs där i hur man stickar två strumpor samtidigt med hjälp av magicloop
men här kommer lite bilder på allt som hänt.
 
 
 
 
Teneriffa
 
Lägenheten
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej