Varma härliga dagar har vi fortfarande så morgonpromenden leder varje dag till vätterns strand med de stora hundarna så just nu väldigt glad att jag jobbar kväll/natt.
Idag har vi även varit på landet och hälsat på våra gamla grannar Annika och Sventon och fick världens godast
gofika sen vidare till sonen och sköta om lite hästar Askja fick en dusch och blev insmord de andra lite vatten flughuvor och kärlek.
Vi har även firat bonus barnbarnet Nell på henns 13 årsdag.
 
Har nu blivit klar med systerdotterns babyfilt till kommande bäbis sen stickar jag vidare på ett turkost linne och en tröja med släppta maskor och börjat på en tjock ulltröja till sonen men den stickas bara på typ på natten när temeraturen sjunkigt ordentligt.
 
fick igår hem min fina fotlänk som jag beställ från duktiga Åsa som har Clinga design 
blev supernöjd så det tackar jag för 
 
 
 
Odd träffar Tiger
 
 
 
 
 
Dagens Karma
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej