Nu har årets tråkigaste månad kommit allt är bara mörkt kallt och ruggit.
Så det är skönt man jobbar och när tid finns blir det att kura på olika stickcafer eller mysa med Goa vänner. 
Har även sålt min stora lägenhet och köpt en mindre så nu blir det flytt i januari och självklart bor jag kvar i centrala Huskvarna
Men nu så här mitt i höstrusket fick min kusin äntligen bli pappa till världens finaste små tvillingtjejer som jag stickat och virkat en del saker till och bilder har jag fått som kommer här 
Stickat ännu en mössa till butiken Virk och stickmaja
Och långa raggsockor till en kollega 
Och en tröja till svärdottern 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Merit Mattsson

05 Dec 2016 09:24

Hej Tina stickar du tröjor på beställning ? Vad skulle tröjan som du stickade tillsvärdottern kosta ? Den gråa med ljusgrått hästar på ?! Med vänlig hälsning, merit mattsson

Kommentera

Publiceras ej