Nu firar vi i kväll och i morgon är det 2014
Idag fyller barnbarnet Wille 4 år så han har vi firat med sång paket och tårta 
Sen kom vännerna Peter och Gunilla med nyårstårta bubbel och fina glasså trevlig eftermiddag har vi haft .
Nu fixar jag en nyårs supé till Jeff och hans vän och desserten som jag ska ha med till min kära granne som har nyårsfest.
Måste säga att 2013 varit ett riktigt lyckoår på många sätt och vis bland annat tog vi det stora beslutet att flytta till stan och lämna landet till sonen och hans sambo Linda,
visste verkligen inte om jag gjorde rätt eller om jag skulle ångra mig och sakna den dagliga kontakten med hästarna.
Har ju även köpt två nya hästar i år en till barnbarnen gulliga lilla Askja och en till mig Vordis från Lönneberga som vi ska försöka komma till visning med under 2014 så vi har mycket att se framemot även Smilla ska ju visas om 
 
Men är så lycklig nu i vår nya lägenhet mitt i centrala Huskvarna nära till allt och så just friheten att själv få bestämma vilka dagar man vill åka ut till hästarna och mysa eller jobba.
Även sonen som bor hemma stormtriv så vi känner att det va helt rätt så nu mina vänner vill jag önska er ett gott slut och ett gott nytt 
 
 
 
 
 
 
Gunillas fina hembakade tårta
 
Min vackra Vordis
 
 
Lilla Askja
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej