Nu har vi firat jul så det står härliga till 
Uppesittarkväll/började jag i stallet med fölungen som hade ont i ögat så veterinären fick komma så han fick medicin sammtidigt passade vi på att kolla om  mamma Móska va dräktig och som jag visste så va hon ju det hurra .
Sen intog jag och grannen  tvättstugan där vi tog julsnappsen ihop med sista maskinerna tvätt .
Sen va det dags att vaka in julen med minsta sonen och Bella och Linus med glögg, gröt och en massa julgodis 
Julafton firade vi med mor och far hemma hos dottern Malin Tobbe och tre av barnbarnen där bjöds det på en härlig kalkonmiddag och en god risalamalta samt en massa julgodis.
Juldagen firade vi hos dottern Emma och Petri och hennes familj och då va hela min barnaskaran samlad och alla barnbarnen så det va julklappsutdelning som varade ja jag vet inte hur länge tog aldrig slut men så kul.
Där fick vi supergod smörgåstårta kaffe fika och ännu mer gotte.
Och lite rea på Elgiganten hanns med också köpte ny kyl/frys för halva priset så super nöjd även en ny liten fick kamera som alla hade kul med 
men nu ska jag krypa upp i soffan och sticka klart Saitas Islandströja och i morgon blir det HV 71 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juldagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej