Nu äntligen är vi hemma.
Helen tyckte vi skulle åka hem en dag tidigare och bo på något trevligt ställe på vägen en extra natt i stället.
så sagt och gjort Trodde vi ja blev inget med det utan full rulle hem hon ville köra hela natten men när vi blev hungriga och sonen såg det lysande stora M :et mot kvällshimlen så körde jag in där då hade jag kört 70 Mil och Helen 30 och jag såg en hotelskylt ja då blev det en natts sömn i alla fall på världens mysigaste lilla hotell.
Kl nio morgonen därpå så fortsatte vi igen och va hemma kl tjugotvå på kvällen då hade jag kört ytterliga 45 mil så lite smått ont i rumpan :-) 
 
Men underbara veckor har vi haft kommer minnas värmen länge det fina huset goda maten och vinet.
Men imorgon bitti blir det att passa barnbarn som jag längtar sååå mycket efter och så ska jag äntligen få se mitt fina föl så go natt alla .
 
Har fått nya bilder på valpen också 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej