I helgen har jag varit ledig och roat mig med syster vi va på ett jättetrevligt stickevent då man kunde lära sig lite olika saker så vi satsade på kärleksknutar.
Så det blev lite garnköp till en sjal i mjukaste Rowan fine lace så nu försöker jag mig på detta köpte även Astermann kid sull till en enkel uppifrån och ner tröja och så lite Rowan fine tweed fick också följa med 😻
sen har det varit hästar hundar och en väldigt trevlig söndagsmiddag med sönerna och vännen Lotta 
Har även varit nere med Linda hos Anna och Finnur på kurs får jag masserade finaste Kristall som står på Box då han fått hovböld så lite mys med honom goaste hingsten han ska ju bli pappa till våra föl i vår så lite får man ju fjäska .
Vi passade också på att ta med Kickis Diamantur hem efter att han varit på inridning
 
Men nu är det bara att jobba igen mörkt när man åker kl 6 på morgonen och mörkt igen när man åker hem så faktiskt lite skönt när man jobbar kvällar. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej