Nu har jag blivit häst och hundvakt hela helgen tikl min hjälp har jag haft barnbarnen Thea och Saita dom är så duktiga.
Thea och jag har plockat en massa svamp dragit upp potatis och morötter och fick ihop en god middag.
Har även haft godaste vännerna Katta och Sabina på besök som kom med gofika.
Men imorgon är det hem som gäller och gå ich rösta så klart.
Stickat lite har hag hunnit med mellan varven.
Och så fyller min goaste son Eddie 26 år idag tänk va tiden går hoppas han och de andra har det bra på sin lilla semestertripp .
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

Katta

13 Sep 2014 20:37

Åh precis så som det ser ut lika underbart härligt är det att vara i flocken. Dessa underbar djur...bara älskar dom..Så fina är dom. Tack för att vi fick tillbringa en stund med er och dom..kramar

Kommentera

Publiceras ej